Monday, June 17, 2013

Vopsea textile la Cluj

 Stiti voi ce e ala Cosplay ? Pai hai sa va spun. E atunci cand te costumezi ca un personaj dintr-un serial care iti place. Treaba nu e limitata la seriale, se aplica si la carti, benzi desenate etc.

Una dintre personajele mele favorite este daenerys targaryen din "Game of Thrones / Urzeala Tronurilor". Imi place atat pentru personalitatea ei, cat si pentru felul in care evolueaza pe parcursul serialului. Iar, femeie fiind, normal ca ii admir si stilul vestimentar.


Aceasta este una dintre rochiile cele mai frumoase purtate de catre ea.
Ca sa o fac am nevoie in primul rand de material, si apoi din ceva carton mai tare pentru brau. Pentru ca nu am gasit nicaieri material albastru deschis cu auriu, m-am decis sa il fac. Asa ca am mers la IPB Polus Cluj si mi-am cumparat cu 12 lei 50ml vopsea aurie. Lipseste doar materialul albrastru deschis.

Nu am vopsit textile niciodata, dar cu putin exercitiu, cred ca voi reusi. Am sa revin cu detalii si poze, dar pana acum ma bucur ca am reusit sa incep proiectul. Maine voi merge in cautarea materialului perfect.

Revin cu o postare si niste poze maine. Pup <3 br="">

No comments:

Post a Comment

Be nice