Monday, June 10, 2013

Lidl si saptamana asiatica

E luni, incepe o alta saptamana tematica din partea celor de la Lidl. Am asteptat atat de mult fursecurile cu ravas !!! Si pe langa ele am mai descoperit si snacksurile din orez, snacksurile in stil thailandez (extraordinare) , spring rolls (pachetele de primavara) - doar pe cele cu legume care au fost extraordinare, mugurii de bambus pe care i-am cautat disperata in tot clujul si numa nu i-am gasit, lapte de cocos si nu in ultimul rand, uleiul de susan presat la rece.



Vreau sa va spun ca din mugurii de bambus si laptele de cocos imi fac rezerve ca aia din Doomsday preppers, de se pregatesc pt sfarsitul lumii. Chiar m-am saturat de mancarea pe care o fac de obicei si vroiam ceva nou. Ma bucur ca Lidl ne ofera posibilitatea de a incerca mereu ceva nou.

No comments:

Post a Comment

Be nice