Friday, October 16, 2009

Concert cameral - 15 Oct 2009

Concert cameral organizat în colaborare cu Centrul Cultural German din Iasi
Karlsruher Konzert Duo, Germania:Dagmar Hartmann, pian & Reinhard Armleder, violoncel.


O sala cu oameni rasfirati,o scena cu un pian in mijloc si un scaun parca spectator ca noi: prima imagine pe care au vazut-o ochii mei cand am intrat in sala unde in urma cu doar cateva zile audiasem Concertul pentru Vioara a lui Tch.,sala plina ochi.Cativa nemti invarsta pe randul 12, eu pe 10, pe 9 in stanga mea un tip si o tipa, langa mine un cuplu("imi e rusine fata ;de nemti, mie ca sunt romanca iar sala e gooala..."). Ora 19. Nimic. 19.05 pe randul 9 in dreapta mea se aseaza o mama cu fiica ei, de vreo 8-12 ani, toata inzorzonata, care se plange ca nu va vedea nimic din pricina tipului de pe randul 6...
...Si incepe:


Felix Mendelssohn Bartholdy - Sonata în re major, op. 58

F. Mendelssohn Bartholdy - Cântec fara cuvinte în re major, op. 109

Jacqueline du Pré, F. Mendelssohn - Song without words Op.109:



Robert Schumann - Cinci studii op. 102

        Aplauda lumea, trezita parca la viata....
                   Vecinul meu patriot catre consoarta: "Nu se aplauda.Oamenii astia sunt..."


Robert Schumann Fünf Stücke im Volkston for piano and cello, op. 102


Franz Liszt - Elegie
            Patriotii se joaca. Lumea adoarme din nou.

Pauza.

Gabriel Fauré - Elégie, do minor, op. 24

 Observ ca patriotii nu mai sunt iar fetita 8-12 adoarme.

Dmitri Sostakovici - Tarantella

George Enescu - Nocturne, si nu numai
            Lumea aplauda frenetic, cei doi se inclina in fata publicului si continua.

Manuel de Falla - La vida breve: Primera danza española       
              Lumea aplauda din nou la sfarsit, multumindu-le pentru cadoul facut.

No comments:

Post a Comment

Be nice