Friday, October 23, 2009

@22 Oct 2009 3D Portocale Rosii

7.30 Moony in fata la Ciocarlia asteptandu-si colegii. Scopul? "Hai mergem la 'Final Destination' ca e 3D". Raspuns? "ok! Hai sa mergem!". Cristina, Cipri, George si Aurelian (new dude) ajung la fara...hai sa zicem 5 (secunde). Bogdan vine pe intuneric si se aseaza tocmai in capatul randului, trecand prin fata celor asezati. :). Hmm? Film de groaza? Eu zic comedie. Dar e bine si asa. Dupa? Master Pub! unde vrem si noi o infuzie, fara noroc...=> Suc de portocale rosii! Era meciul Steaua - ? somebody who won. Si eu eram streeesata ca nu o sa vad meciul Poli Timisoara - Anderlecht. Vroiam chiar sa intreb daca nu cumva il difuzeaza, ca oricum incepe cand se termina meciul Stelei. Ce bine ca nu am facus asta! Hiuh!


Si aprind grabita SopCast. Si caut caut si dau de meci: "...dar Juhasz ( pronuntat Iuhas) isi stie bine locul in apararea celor de la Anderlecht!...".
Slap in the face! Ce? Potfim? Cine?
Dar totul e bine cand se termina...macar a fost 0-0.Deci un punct pt noi. Poate cand o sa fiu si eu la casa mea...astept, stiu ca lucrurile care merita necesita timp.

No comments:

Post a Comment

Be nice