Friday, May 31, 2013

Suna politia ca fiul/fiica/sotia/sotul a facut accident ? Nu sari cu banii

Joi dimineata.Ma pregatesc sa ies din casa. Suna telefoul. Mama cu voce tremurata ma intreba daca sunt ok, ce am facut aseara ? si imi spune ca inchide pentru ca imediat o sa ma sune politia din Cluj...

Astept 10 minute...Nimic. O sun inapoi. Imi spune ca ceva e dubios.Ca a sunat-o cineva de la politie sa ii spuna ca fiul ei a avut accident de masina aseara.Cand i-a spus ca ea ma are doar pe mine "polititstul" s-a corectat, dar noi nu avem masina...Politistul spune ca a fost un baiat la volan si eu in scaunul pasagerului...

Mama inchide. Vorbim noi doua si decidem sa sunam la numarul respectiv cu nr ascuns..nu raspunde nimeni... Deci e clar ceva scamatorie....

Vorbesc azi cu o prietena si imi spune ca si mama ei a primit un telefon asemanator. Cica tatal ei ar fi calcat o femeie pe trecerea de pietoni si ar fi bine sa mearga cu banii nush unde ca sa isi scape sotul...

Aveti grija cu astfel de scamatorii. Politia nu iti cere niciodata bani. Trebuie sa ramaneti calmi si sa nu va panicati, ca atunci apar greseli.

Dupa mai multe cercetari pe google :))) ce sa vezi : e o scamatorie veche si sunt oameni care pica in plasa. Anuntati-va vecinii,rudele, prietenii. 

1 comment:

  1. Nr de tel de la care am fost sunata este 0755 404 131

    ReplyDelete

Be nice