Monday, May 31, 2010

Deep into that darkness I stood wondering, fearing, doubting, dreaming dreams no mortal ever dared to dream before.

De la finala Cupei Romaniei , la care bine/rau ca nu am mers , pana azi , multe au fost.
Sabau a plecat, Trombetta a venit; apus de era.
L-am felicitat pe Shorty de ziua lui si mi-a placut tare mult mesajul de multumire pe care mi l-a trimis. M-am simtit superb :p. Imi e dor de CJ. Vreau in Janice.
Azi am avut examen, la IP, iar in weekend am fost la Teatru:In container; Panoramic - up in the sky having Ratatouille , not the mouse , but the dish. It felt fancy. It felt good.

Sambata am halit o clatita gigantica cu cioco ,apoi seara am mers la "Prince of Persia".  Am apucat sa il vad pe V. , e tare cute :p. Tall , dark and handsome, dar nu se compara...
Din pacate , Duminica nu a fost o zi prea productiva; mi-am petrecut ziua uitandu-ma la "Chuck" un TV Show a carui nume aparea la statusul unei colege de grupa. E bestial. E cu spioni & funny stuff. Recomand.

Hmm back to the IP test. In principiu cred ca a fost bine, sper sa trec. Nu visez la note gigantice. Asta e. Mi-amdat seama ca nu pot face asta pt restul vietii, nu stiu, dar hmmm, I don't have the necessary  skills. I may be stupid, informatically speaking :))

1 comment:

Be nice