Monday, May 24, 2010

24 Mai :

Acum mi-am adus aminte că ieri am zis că azi merg din nou la Biserică. Mama m-a rugat să merg, deoarece ea nu poate. Am fost, şi ea părea atât de fericită la telefon; a început să meargă prin casă, nu mai e stresata, e altfel, totul se îndreaptă spre bine. Vrea la Târgu Mureş la recuperare, acolo unde a fost şi Doru vara trecută. Aş vrea să o ducem acolo, dar nu ştiu care e protocolul; să merg iar până acolo pt 10 minute (şi alea nesigure ) ? O să mai vedem.
Pe alt plan, Poli Timişoara a ieşit de pe podium , nu mă aşteptam la altceva; dar totuşi, unde e Nibombe ??? Hmm, săptămâna asta e Finala Cupei României; poate merg; aş vrea să vină şi ăştia din CJ; ar fi super! Tot vorbind de "aş vrea"-uri...aş vrea să-i zic cuiva că îmi va fi dor dacă pleacă la anu' dar mie frică de reacţii acum că totul pare parcă mai bine, dar şi mai rece în acelaşi timp.

No comments:

Post a Comment

Be nice