Wednesday, April 7, 2010

Update on my life

Ufff, ia sa vedem noi. :D
1. Am fost la "How to train your dragon".
Animatie, 3D, cu (virgula) colegii & co. Prin "colegii" a se intelege Andra Co. Dar am cunoscut si alte persoane, printre care Anamaria C. ,pe care o stiam defapt; fusesem la o piesa de teatru cu un cârd de colegi de facultate, printre care si ea.
A-2-a zi am mers la Gradina Botanica cu ea si cu inca doua fete dragute. :D
2. Am fost la filarmonica. :D
Marti, 23 martie 2010, ora 19
Concert cameral
Ciclul „Haydn – Mozart – Bartok” III
Cvartetul de coarde Ad libitum

Joseph Haydn – Cvartetul nr. 38 mi bemol major, op. 50 nr. 3
Wolfgang Amadeus Mozart – Cvartetul nr. 16 în mi bemol major, KV 428/421b
Bela Bartok – Cvartetul nr. 3 Sz. 85

Defapt,cam 2 vine inaitea lui 1,dar oricum...
A2a piesa, a fost, stranie, unii ar spune urata, dar mie mi-a placut. Recunosc, in primele 30 de secunde creierasul meu statea uimit, nu putea face nici o legatura intre sunete, dar parca, parca era ca atunci cand te uiti la Animal Planet, gen "E leoaica si cand rage, Antilopele-s oloage!". ...cate as putea scrie

3. Am venit acasa , in SM , de unde scriu acum, cu degetele inghetate de la mana stanga care ridica telefonul din 10 in 10 minute ... imi place tot. Cate as putea scrie...

Pe tren? 18 ore, 18' romane de scris, and it's not all pretty. Dar tre' sa vad partea frumoasa in tot raul. Altfel nu as fi fost aici. Urmeaza sa ma intalnesc cu A., Boris, Cadet si multi altii ,nu stiu exact cine vine, dar sper sa vina multi.
Cate as putea scrie... dar prefer sa ramana totul in mintea mea.

No comments:

Post a Comment

Be nice