Wednesday, February 10, 2010

Tribuna tinerilor interpreti

Marti, 9 februarie 2010, ora 19
Tribuna tinerilor interpreti
Dirijor: Cristian Orosanu
Andrei Cristian Stanciu, vioara
Teodora Stoica, viola
Constantin Sorin Munteanu, violoncel
Corina Gavril, viola

Wolfgang Amadeus Mozart
Simfonia concertanta pentru vioara si viola in mi bemol major, KV 364
Camille Saint-Saƫns
Concertul nr. 1 pentru violoncel si orchestra in la minor, op. 33
William Walton
Concertul pentru viola si orchestra.

Inghesuita intre liceeni, imbracata sobru, eleganta, eu.

Uneori raman uimita de personajele care dau pe la filarmonica. Dar e bine ca macar o data, o singura data in viata sa ai parte de calm si liniste si muzica buna.Au fost draguti copii de langa mine, chiar si cand au stricat 'Bravo'. Am acceptat. Probabil erau colegi, sau amici, sau chiar nu stiu.

Din p.d.v. muzical mi-a placut prima pereche. Parca a fost o conversatie in alta limba; o limba melodioasa; care picta emotii si relatii. M-au facut sa zambesc. Ultima fata a fost diferita, a fost expresiva, a fost mai greu de inteles.

Dar baiatul a fost mai presus. Cu atitudinea lui superioara, dar intr-un fel pozitiv, parca pentru el era doar muzica, nimic altceva, noi nu existam, si totusi, din limbajul trupului lui am inteles "uitati-va la mine! creez poezie cu arcusul meu, sunt de neatins, si asa voi ramane pentru totdeauna! " :) "Pantilimon" a fost epic.

No comments:

Post a Comment

Be nice